reklama

Bez slov

Pred zopár málo hodinami som sa vrátila z pohrebu...Zomrel človek,ktorého som mala rada.Hoci sme spolu netrávili príliš veľa času a hoci sme si neboli tak celkom úplne blízki.Ale mali sme niečo spoločné...krv. A hovorí sa, že to nie je voda.Cítila som to. Vedela som, že ma má rád a že keby bolo treba, bol by mi dal všetko na svete. Môj dedko. Je to zvláštny pocit.Utorok,niečo po tretej.Stojíš na cintoríne a hoci za jeho múrmi plynie typický pracovný deň so všetkým jeho zhonom,trúbením a stresom, okolo teba je pokoj.Pokoj plný ticha,tisícok osudov,šumu starých,vysokých stromov a zelených lístkov brečtanu. Nemí svedkovia...Koľko toho už videli...Potoky sĺz, skutočné aj predstierané zúfalstvo, bolesť, možno úľavu, strach a súcit.Napriek tomu, že leto má za sebou ledva svoju polovicu, počasie pripomína jeseň. Pofukujúci vietor, ťažké tmavé oblaky, občas lúče slnka. Spomienky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Stojac uprostred všetkých tých ľudí som nevyronila jedinú slzu. Nie, nebol to prejav chladu, ani hrané hrdinstvo. Nemohla som. Nedokázala som plakať. Viem, že on by to tak nechcel. A vo mne je mier. Aj keď sme si to nikdy nepovedali, viem, že on vedel. Že ho mám rada a čo pre mňa znamená. Stále. A stále bude. Viem, že môžem kedykoľvek prísť a pod konármi tých košatých stromov, v tom zváštnom tichu byť s ním. Pretože sú veci, ktoré nepotrebujú slová.

Barbara Pavlíková

Barbara Pavlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

najviac toho povie pohľad do očí - aj slová však veľa napovedia. Zoznam autorových rubrík:  svet okoloduševné poryvySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu