reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbara Pavlíková

Barbara Pavlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

najviac toho povie pohľad do očí - aj slová však veľa napovedia. Zoznam autorových rubrík:  svet okoloduševné poryvySúkromnéNezaradené

reklama

svet okolo

12. Medzinárodná konferencia mladých lídrov

Barbara Pavlíková

12. Medzinárodná konferencia mladých lídrov

23. novembra sa v mojej schránke zjavil zaujímavý mail - pozvánka na konferenciu do Prahy. 9. decembra som začala písať esej. 1. januára som cestovala do Čiech. 7. januára som sa vrátila domov a odvtedy sa pokúšam vrátiť späť do reality. Ale, poďme pekne po poriadku...

  • 11. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 11
Nočný život detí

Barbara Pavlíková

Nočný život detí

Po tradičnom dvojdňovom vyhrievaní sa pri krbe a sto ochutnávkach vianočných koláčov som sa na Štefana vybrala do mesta s partiou bývalých spolužiakov, ktorých som už zopár mesiacov nevidela. Plán večera bol jasný - posedieť si niekde v príjemnom prostredí a porozprávať sa o tom, čo majú nové, staré, ako sa im darí a podobne. Tento pôvodný plán sa však ukázal trochu nedomyslený.

  • 29. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 345x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu